ČESKÝ SVAZ TĚLESNÉ VÝCHOVY
ekonomicky servis
avon_akce
dovolena_italie_2017
Copyright © 2009 - 2017 AEROBIC-CL.CZ
TRX...
funkční trénink na závěsném zařízení, kdy využíváte k posilování váhu vlastního těla a gravitaci. Funkční trénink znamená posilovací trénink, který vede k zapojení a posílení svalů, které potřebujete v běžném životě. Trénink je zaměřen hlavně na hluboký stabilizační systém, tedy na hluboké svalstvo. TRX původně sloužil jako trénink vojsk armády. Nyní je trénink určen všem, kteří si uvědomují, že mít pevné svaly je základ dobré kondice - tedy ženy i muži všeho věku.
STRUKTURA LEKCE:
5-10 min. zahřátí a rozcvičení svalů i kloubů, protažení. Po protažení následuje hlavní část, při které se na závěsném systému procvičí svalové partie celého těla pod dozorem trenéra, který kontroluje techniku provedení, správný interval, intenzitu, stupeň zátěže a správné dýchání. Tato hlavní část trvá 30-35 minut. Závěr lekce tvoří zklidnění, protažení a strečink.

VÝHODY:
• koordinace těla
•zlepšení kondice
•zpevnění celého těla
•prevence na bolesti zad
•rehabilitace páteře
•trénink rovnováhy
•zlepšení držení těla
•uvolnění mysli
•zpevnění středu těla tzv. cor
•posílení hlubokého stabilizačního systému

VYJÍMEČNOST:
Procvičíte nejen svalové partie, na které jste zvyklí procvičovat při svých trénincích, ale zejména zapojíte svaly, o kterých jste doposud nevěděli. Při provádění každého cviku je maximálně aktivováno stabilizační svalstvo a jsou zachována všechna pravidla funkčního tréninku.